//
čitate...
Novosti

Milica Pavlović: Niko mi se ne udvara

FINALISTKINjI „Zvezda Granda“ Milici Pavlović, našoj ovonedeljnoj „zvezdi“, pošlo je za rukom da opčini publiku, koja je za samo pet dana na „Jutjubu“ preslušala njenu prvu pesmu „Tango“ čak milion puta. Dok pesme njenih kolega imaju manje od sto hiljada pregleda, numera poznatog rumunskog muzičkog producenta Kostija uspela je da zaseni i nove hitove Cece Ražnatović i Jelene Karleuše.

– Prezadovoljna sam pesmom, ali to, naravno, nije merodavan pokazatelj da li će biti hit, već reakcija publike na nastupima – kaže za naš list Milica Pavlović, dodavši da se uopšte nije promenila od kada je postala poznata i da sada ima samo više obaveza. – Srećna sam što uživam veliku podršku prijatelja, čak i iz osnovne škole, koji su u pratnji učitelja bili na snimanju emisija.

 * Da li ste razočarani što niste pobedili?

– Prezadovoljna sam uspehom koji sam postigla. Jedina sam ušla u šou bez „tezgaroškog“ iskustva i uspela da stignem do finale i snimim pesmu. Darko Martinović je predivan dečko i mislim da nagrada nije mogla da ode u bolje ruke.

* Tokom takmičenja bili ste izloženi kritikama, što su vaši obožavaoci tumačili kao ljubomoru jer ste lepi, zgodni i talentovani?

– Nisam do sada osetila ljubomoru, ali daleko od toga da ona ne postoji. Ne opterećujem se time da li me neko gleda ispod oka i misli loše o meni. Gledam i komentarišem isključivo sebe i učim od starijih kolega. Rado prihvatam njihove savete i trudim se da što bolje odradim svaki nastup.

* Aleksandra Radović, kod koje ste išli na časove pevanja, smatra da mnogo bolje pevate stranu muziku. Da li vam je folk nametnut?

– Niko mi ništa nije nametnuo. Preslušala sam nekoliko kompozicija i odlučila se za „Tango“. Najbolje mi je „legla“, a i velika je čast snimiti kompoziciju trenutno najtraženijeg muzičkog producenta na Balkanu. U nastavku karijere ću se, verovatno, okrenuti popu, jer mi je draži. Slažem se sa Aleksandrom da mi više odgovaraju strane pesme. Ona je vrhunski umetnik, a pre svega divna osoba od koje sam mnogo naučila.

* Ipak, Aleksandra nije bila oduševljena što ste se takmičili u „Zvezdama Granda“…

– Svako ima pravo na izbor. To što se Aleksandri ne dopada „Grand“, ne znači da ne voli mene. Nismo se dugo čule, što zbog njenih, što zbog mojih obaveza, ali ćemo svakako ostati u kontaktu, jer kada je reč o pevanju – njeno mišljenje mi mnogo znači.

* Jeste li se zaljubili u međuvremenu?

– Nema udvarača ni od korova. Niko me, bre, neće. Nikome nisam simpatična.

* Možda se plaše vaših dominantnih nastupa?

– Ne verujem da sam toliko strašna da ne mogu da ih uhvatim. Pa, nemam rogove na glavi (smeh). Šalu na stranu, osetila sam na svojoj koži šta znači kada te poistovete sa onim što si na sceni. Smatram da na pravi način doživljavam šou-biznis. Muzika je odavno prestala samo da se sluša, pa se svuda u svetu mnogo pažnje poklanja scenskom pokretu. Ovde je intrigantno pevati i vrteti kukovima, na čemu su Šakira i Rijana izgradile karijeru.

Preuzeto sa: novosti.rs

Rasprava

7 thoughts on “Milica Pavlović: Niko mi se ne udvara

  1. Mícika samo napred🙂

    Posted by Ivana-Kovacevic | Septembar 27, 2012, 16:23
  2. Lele…stvarno ste slepi!Micika želim ti da do nove godine nadješ jednog lepog,zgodnog i savršenog dečka😉 MOMCI,ŠTA ČEKATE???

    Posted by Ivana-Kovacevic | Septembar 27, 2012, 13:14
  3. 😆 Mico da ti kazem svi su slepi !!!!!!!
    Tvoja lepota je beskonacna !!!!!
    vOLI TE TVOJA IVANA……………….:LOL:

    Posted by BOJANA RANKOVIC | Septembar 21, 2012, 16:12
  4. Ova zgodna devojka je extra !!!!!!!
    Cudi me sto nema decka !!!!!!!
    Slatkisu moj nacices ti nekog zgodnog videces :8-): kad ti kaze tvoja ivana !!!!!!!!
    Volimo teee
    A vi momci ste slepi ?????
    Ajde mici drzim ti palceveee
    Volim te………..:lol:

    Posted by BOJANA RANKOVIC | Septembar 21, 2012, 16:10
  5. Joj za ovakvog slatkisa da nema decka(sramota)
    Milica Pavlovic je najzgodnija devojka na estradi !!!!!!!
    Momci ste culi ?????
    Volim te mici😆

    Posted by BOJANA RANKOVIC | Septembar 21, 2012, 16:05
  6. Sram ih bilo!!!Momci,šta je vama?Mica i Džoni,po meni,naj par!:) pozz i kiss za njih dvoje…

    Posted by IvanaKovacevic | August 17, 2012, 12:00
  7. Ljudi bre što ste toliko bezobrazni,Milica je najbolja i najlepša!MICO SREĆAN TI RODJENDAN!!!Sory,nisam mogla u subotu da ti čestitam jer je bio i mojoj babi rodjendan,pa smo išli negde…Da budeš uvek tako vesela i srećna!Pesma “Tango” mi je jedna od najboljih!Pozz

    Posted by IvanaKovačević | August 13, 2012, 14:41

Komentariši

Facebook Fan Page

Upišite Vašu e-mail adresu

NOVO NA BALKANU!!!

935317_560226287363207_742975543_n

Arhiva