//
čitate...
Novosti

Milica Pavlović: Moja ruka odlično funkcioniše! FOTO

Mlada pevačica Milica Pavlović imala je fenomenalan nastup sa kolegom Mišelom Gvozdenovićem u prepunom klubu „Fabrika“ u Šapcu.

Mišel je oko ponoći otvorio nastup, a prava pometnja je nastala kada je nakon pola sata na binu izašla Milica Pavlović, i to bosa. Kako je počela da peva, tako su se brojni pripadnici jačeg pola sjatili oko bine kako bi fotkali atraktivnu pevačicu i što bolje propratili svaki njen korak dok je igrala tokom nastupa.

I iskreno, nije bilo ni malo lako uhvatiti korak sa Pavlovićevom, koja je prava čigra na sceni. Pevala je, igrala i skakala i maksimalno zagrejala atmosferu, na oduševljenje mnogobrojne publike. Milica je na scenu izlazila dva puta i u to u dve različite kratke haljine, u beloj i u koralno-crvenoj, a svaki put je dobijala gromoglasne ovacije.

Inače se spekulisalo da ruka Milice Pavlović ne funkcioniše isto nakon operacije i da ruku iz koje joj je izvađena šipka ne može normalno da koristi. Međutim, ona je izjavi za „Pulsonline“ to demantovala.

– Nije tačno da ne mogu da koristim ruku koja mi je operisana. Sve je u redu, pa valjda se videlo na nastupu – rekla je nasmejano Milica.

Rasprava

2 thoughts on “Milica Pavlović: Moja ruka odlično funkcioniše! FOTO

  1. Micika jedva čekam petak🙂 Kad sam sam videla da dolaziš u Indjiju,mnogo sam se oduševila! Neznam zašto nemogu osobe ispod 18 godina da udju u plitvice..nzm stvarno😦 Ali dobro dolazićeš još u in..

    Posted by Ivana-Kovacevic | Oktobar 22, 2012, 20:08
  2. Hvala Bogu Micika🙂 Mnogo sam srećna zbog tebe..kisko!

    Posted by Ivana-Kovacevic | Oktobar 2, 2012, 22:56

Komentariši

Facebook Fan Page

Upišite Vašu e-mail adresu

NOVO NA BALKANU!!!

935317_560226287363207_742975543_n

Arhiva

